Gå til sideindhold

KUNST & DESIGN

Vil du fordybe dig, eksperimentere og bruge din fantasi og dine hænder til at udtrykke dig kreativt og kunstnerisk?
Tidsrum: Man. 16:00-19:30
Startdato: 25.09.2023
Slutdato: 18.03.2024
22 Undervisningsgange: 22 gange
Aldersgruppe: Til og med 18 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 15
Tilmelding fra: 12.12.2023 kl. 07:00
Tilmelding til: 22.03.2024
Venteliste til: 22.03.2024
Tilmeldingsstatus: Lukket for tilmelding

Mødetider
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere: Kathrine de Place Bjørn

Personlige kompetencer
Sociale kompetencer
Faglige kompetencer

Svendborg Ungdomsskole
placeholder placeholder
Abildvej 2
5700 Svendborg

Til Kunst & Design får du chancen for at fordybe dig, eksperimentere og bruge din fantasi og dine hænder til at udtrykke dig kreativt og kunstnerisk.

Du skal ikke kunne en hel masse på forhånd, det er vigtigere at du har lyst til at være kreativ og kaste dig ud i at eksperimentere med forskellige teknikker og materialer.

Du lærer forskellige udtryksformer og teknikker som fx: Keramiske skulpturer, tegning, maling, trykteknikker på papir og tekstil, at lave din egen blæk og sikkert en masse mere!

Vi udstiller mange af vores værker rundt omkring på Ungdomsskolen, men du får også mulighed for at få værker med på udstillinger andre steder og besøge kunstmuseer.

Først og fremmest skal vi have kunst i hænderne, arbejde i værkstedet, afprøve, fordybe os og eksperimentere.

Find os på Instagram: krea_svendborg_ungdomsskole

Første gang efter jul er mandag d. 8. januar 2024.

Senest opdateret 11.12.2023 12:54 af NETE
Apricore logo